18 marca 2016

kompot

przebój mijającej zimy.

każdego dnia. day by day.  nowa jakość życia :-)

bo nie znałam kompotu wcześniej (!) 

mama nie gotowała. upalne lato u babci miało smak lemoniady. przedszkole pachnie w moich wspomnieniach bułką z żółtym serem i paprykarzem szczecińskim.  podstawówka była czasem herbaty z miodem. szkoła średnia to koktaile i wino. studia rządziły się swoimi prawami :-)

a teraz. sama dla siebie gotuję kompot. i jestem urzeczona smakiem. każdego dnia. day by day :-)

jaki smak miała wasza zima ?

7 komentarzy:

  1. Moja zima miała smak kaszy kuskus z jabłkiem i cynamonem. Jeżeli chodzi o napoje- smak herbaty lipowej z miodem, imbirem i goździkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakowitą miałaś zimę. same rozgrzewające smaki :-)

      Usuń
    2. Bo oni mnie wszyscy próbowali zarazić grypą :D

      Usuń
    3. rozumiem, że się nie dałaś ☺

      Usuń
    4. Byłoby lepiej, gdybym padła i się wychorowała. Od dwóch tygodni jestem ani zdrowa, ani chora. Oszaleć można ;(

      Usuń
  2. Herbatka z cytryna i malinami :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...