18 listopada 2013

wyróżnienie

za nami bardzo miły weekend. poleniuchowałam z książką w ręku. odwiedziliśmy dawno niewidzianych znajomych. zebraliśmy ekipę andrzejkową. dostałam pierwszy prezent od mikołaja. oraz wyróżnienie od Asi


jest mi bardzo miło. moje pierwsze wyróżnienie :-) o sobie już kiedyś pisałam (i to sporo ;-)). czego się jednak nie robi :-) zatem:
  1. interesuję się właściwościami kamieni i minerałów. niedawno odkryłam, że włożony pod poduszkę piryt zapobiega chrapaniu. niektórzy moi bliscy znajdą go pod choinką :-)
  2. pomału udziela mi się przedświąteczny nastrój. uwielbiam ten czas. mam już kilka pomysłów na prezenty :-)
  3. zdarza mi się - ostatnio nierzadko - sprosić gości nie do siebie. nie oberwałam jeszcze za to. być może następnym razem ?
  4. lubię śpiewać. corocznym hitem sezonu są kolędy. szkopuł w tym, że fałszuję. nawet do karaoke :-) na marginesie: kolędy karaoke to świetna zabawa na świąteczny czas.
  5. lubię tańczyć. nie ma znaczenia gdzie i kiedy. może to być zarówno bal na sto par, jak i własne m :-) nigdy nie bawiłam się na imprezie przebierańców. może kiedyś, gdzieś ?
  6. w tym roku urzekają mnie anioły. mówią do mnie z wystaw. nie pozwalają przejść. czy to jakiś objaw ;-) ?
  7. życie nieustannie mnie zaskakuje :-)
nie nominuję osób do zabawy. wiele z was było już nominowanych. zamiast tego, gorąco zachęcam wszystkich odwiedzających. zapraszam, przedświątecznie :-)

2 komentarze:

  1. Ale szybko napisałaś! Ja to się tydzień zbierałam ;)
    A z innych kwestii - czy duży musi być ten piryt i gdzie to się kupuje? Bo też mam kilku chrapaczy w rodzinie, w tym oczywiście Pana M. ;) i muszę wypróbować kolędy karaoke - to brzmi jak absolutny hit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na samo wspomnienie wieczoru z kolędami rodzinka uśmiecha się od ucha do ucha :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...