24 stycznia 2013

lista stu


o sobie (pomysł podejrzany  w blogosferze). nie było łatwo.:
  1. przepadam za słodyczami, mam mnóstwo ulubionych deserów
  2. lubię kino, choć wybiórczo; nikt nie namówiłby mnie na helikopter w ogniu
  3. mam wrażliwe gardło.  chucham na nie i dmucham, a ono i tak choruje
  4. lubię czytać
  5. w muzyce słyszę rytm i tekst. mąż słyszy muzykę
  6. był taki czas, gdy praca była dla mnie całym  życiem
  7. uwielbiam blask świec i przyciemnione światło
  8. mam niełatwe relacje z rodzicami
  9. taniec to jest to :-)
  10. fałszuję, jak mało kto. mimo to lubię śpiewać
  11. bliżej mi do bałaganiarza, niż pedanta
  12. lubię swój zawód
  13. najbardziej w życiu boję się bólu
  14. kocham męża (swojego). i bardzo go lubię
  15. jestem domatorką. choć lubię podróżować
  16. zdarza mi się traktować zakupy jak obowiązek
  17. wybudowałam – razem z mężem – jedną ściankę działową w naszym m. fachowcy mieli masę pracy przy poprawianiu
  18. łatwiej wybrać mi ciuch dla niego niż dla niej
  19. fascynuje mnie sztuka dekoracji wnętrz
  20. narciarstwo to dla mnie sport ekstremalny
  21. mój tort urodzinowy to sernik na zimno z truskawkami
  22. chciałabym kupić sobie krótkie perły i bursztyny (też okrągłe)
  23. mam niesforne, trudno schnące włosy
  24. lubię miejsce, w którym mieszkam (kraj, miasto, dzielnicę, okolicę, chatkę)
  25. oduczam się egoizmu
  26. przebywanie z wątróbką, mlekiem i/lub sypaną kawą w jednym pomieszczeniu przyprawia mnie o mdłości
  27. lubię spódnice i buty na obcasie. przepadam za sukienkami
  28. jestem ciepłolubna
  29. nie jestem oszczędna
  30. jedzenie to moje hobby. jadam dla towarzystwa
  31. jestem skowronkiem: wcześnie wstaję i wcześnie się kładę spać
  32. przez większość życia kupowałam stanik w rozmiarze 75b. sama się sobie dziwię ;-)
  33. magnetyzują mnie piękne kobiety
  34. orientacja w terenie jest mi obca. nadal zdarza mi się chadzać z mapą w torebce :-)
  35. jestem fatalnym kierowcą
  36. lubię fotografować
  37. wypoczywam nad wodą. pływam, unikam słońca
  38. wolę się nie myć, niż myć się w zimnej wodzie
  39. maluję rzęsy tuszem z apteki
  40. pasjami piję herbatę
  41. chciałabym mieć sokowirówkę
  42. uwielbiam boże narodzenie. blask choinki,  śpiewanie kolęd i dawanie prezentów (choćby drobiazgów)
  43. maluję się tak rzadko, że z pełnym makijażem czuję się wyjątkowo :-)
  44. zaczęłam się starzeć od dziąseł. przed trzydziestką
  45. nie marzę o domu
  46. poruszam się głównie komunikacją miejską
  47. wybornie kiszę ogórki
  48. śmieję się w głos. czasem do łez
  49. od pierwszego użycia zakochałam się w tabelach przestawnych
  50. zdarza się, że nie można na mnie polegać. pracuję nad tym
  51. zawsze będę pamiętać smak herbaty z czarnej porzeczki, wypitej z przyjaciółmi pewnego zimowego wieczora w pizza hut
  52. będąc na studiach marzyłam, żeby było mnie stać na codzienny jogurt 
  53. mąż marzy o podróży do chin. chciałabym go kiedyś tam zabrać. a ponieważ marzenia się spełniają … :-)
  54. upalne, letnie dni najchętniej spędzam w parku
  55. moje potrawy popisowe to jajka w sosie tatarskim, sałatka z rukolą, makaron z gruszkami w sosie serowym i kilka ciast
  56. dbam o zdrowie. regularnie badam krew. o dentyście i ginekologu nie wspominam
  57. latem piję koktajl truskawkowy
  58. uważam, że w mądrościach ludowych jest wiele prawdy
  59. niezapomniany bigos jadłam na dworcu autobusowym w częstochowie
  60. lubię wracać. z urlopu, majówki, delegacji. powroty to dla mnie magia
  61. nigdy nie dostałam niemoralnej propozycji, ale – jak sądzę – nie skusiłabym się
  62. zachwycają mnie pola rzepaku
  63. gdybym miała dziecko, chciałabym urodzić je w domu
  64. relaksuje mnie gra w ping-ponga
  65. nie kłamię, jak nie muszę
  66. nie tęsknię za przeszłością; nie marzę o przyszłości
  67. używam przedmiotów zgodnie z ich podstawowym przeznaczeniem. wyjątkiem jest nowy telefon, w którym mam rewelacyjną listę zakupów
  68. życie stale mnie zaskakuje
  69. jestem łatwowierna, ufam ludziom
  70. mam naturę zbieracza, którą staram się zmienić
  71. nie zazdroszczę. nie rywalizuję
  72. podobają mi się wysocy, szczupli mężczyźni
  73. od lat używam tych samych perfum
  74. cieszy mnie życie
  75. pamiętam o urodzinach/imieninach rodziny i przyjaciół
  76. lubię dawać prezenty
  77. błędy życiowe popełniłam ze strachu
  78. latem jeżdżę na rowerze, zimą na łyżwach
  79. gdybym mogła wybrać imię dla siebie, byłabym olgą lub moniką
  80. zapamiętałam napis w windzie akademika: ucz się i pracuj, a święto zmarłych będzie twoim świętem. coś w tym jest
  81. chciałabym sypiać jak indianin
  82. dbam o dłonie
  83. lubię kwiaty
  84. nie znam się na samochodach
  85. uwielbiam chleb
  86. mogę żyć bez telewizji
  87. nie pływam w basenie, jeśli za rogiem jest jezioro, morze lub ocean
  88. nie piję i nie palę
  89. lubię chodzić do fryzjera
  90. gdy jest mi źle-źle (i nie ma blisko bratniej duszy), oglądam pretty woman. zawsze pomaga
  91. rozbraja mnie angielszczyzna hugh granta
  92. niedawno u znajomych, odkryłam papryczki czereśniowe nadziewane białym serem. niebo.
  93. za każdym razem mam wątpliwości, czy ziemniaki są już ugotowane
  94. lubię, gry wiosna bucha majem
  95. obiecałam mężowi zawsze czekać na zielone światło. zawsze czekam
  96. mam zawodną pamięć
  97. jako dziewczynka miałam szafy pełne niebieskich ciuchów
  98. wysyłam pocztówki z wakacji
  99. lubię zapach deszczu. burza zapiera mi dech w piersiach
  100. cieszę się codziennością

2 komentarze:

  1. Całkiem sporo podobieństw widzę :-) Przede wszystkim też nie nazwałabym się Bożenką, zakładając bloga wymyśliłam sobie Gaję, bo nie ma "ż" w środku i chociaż przez chwilę mogę poczuć złudne wrażenie, że moje imię brzmi inaczej ;-). Znałam kiedyś chłopaka, którego rodzice nazwali Zenek, kiedy tylko wyjechał z domu, kazał się nowo poznanym ludziom nazywać Markiem i to chwyciło! Kiedy spotkałam go w nowym otoczeniu, nie mogłam zorientować się o kogo chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaja, masz na imię Bożena ??
      blogowy pseudonim bardzo do Ciebie pasuje. choć przyznam, że imię - po pierwszej chwili zaskoczenia - także :-)
      jest bardzo ładne :-) dawno temu - jeszcze jako dziecko - znałam jedną B. przepadałam za nią :-)

      swoją drogą: znam co najmniej kilka osób, które chętnie zmieniłyby swoje imiona :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...