11 lipca 2014

pat&rub odsłona pierwsza

pat&rub to polska marka, o której słyszałam i czytałam wiele dobrego. polskie pochodzenie, naturalne składniki (nie jest to potwierdzone certyfikatem, ale ufam) i dobra fama sprawiły, że postanowiłam spróbować. pomimo ceny. a że skończył mi się krem do rąk ... dziś podzielę się z wami opinią o: 

bogatym balsamie do dłoni pat&rub home spa


dłonie to moje hobby. i moja wizytówka. tym samym: jedna z bardziej zadbanych części ciała ;-). mam suchą skórę, wymagającą codziennej pielęgnacji. dotyczy to także (szczególnie ?) dłoni. 
jestem zadowolona z dwóch kremów do rąk. balsam pat&rub jest trzeci (z kolei).
lubię go za gładkość, jaką nadaje dłoniom. czuję, że nie tylko nawilża, ale i odżywia. efekt długo się utrzymuje. (w moim przypadku) wystarcza jedno użycie dziennie. from time to time mogę nawet zapomnieć :-) orzeźwiający zapach jest miłym uzupełnieniem. ze względu na duże opakowanie, jest to krem stacjonarny :-). nie umiem ocenić, na jak długo wystarczy. codzienna porcja jest mniejsza, niż w przypadku innych kremów.
jestem tak mile zaskoczona, że sięgnę po następne produkty tej firmy :-) a balsam home spa dopisuję do uniwersalnej kobiecej listy prezentowej :-)*

* staram się nie dawać kosmetyków w prezencie. uważam jednak, że ten krem ucieszy każdą kobietę. odrobina luksusu na co dzień:-) 

12 komentarzy:

  1. wygląda i brzmi kusząco Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki. Znalazłaś w necie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w necie
      ale
      marka jest dostępna w sieci sephora. są testery. niewiele, ale warto spróbować przed zakupem. szczególnie pod względem zapachu, bo bywa specyficzny. mnie nie przeszkadza, ale może przeszkadzać.

      Usuń
  3. Pat&Rub to jedna z niewielu kosmetycznych marek, którym jestem wierna i jeden z moich ulubionych kosmetycznych prezentów! Nie spotkałam jeszcze kobiety, której by się te kosmetyki nie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli dobrze pamiętam: polecałaś peeling :-)

      Usuń
    2. Peeling zwany u nich scrubem i balsam do ciała - ja mam naprawdę baaardzo suchą skórę i tylko po tym balsamie widać efekty nawilżania

      Usuń
    3. to polecam Ci też olej kokosowy i oliwkę dla dzieci j&j

      Usuń
  4. Krem do rąk, który wystarczy użyć tylko raz dziennie. To moje marzenie! Muszę go koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam :-))
      na początek - można w perfumerii sephora :-))

      Usuń
  5. Na wstępie muszę zauważyć, że dotąd nie widziałam tutaj tak wielu słów w jednej notce ;-)
    A już kiedyś myślałam o Pat&Rub, ale cena mnie na początku odrzuciła, może jednak po wakacjach coś sobie na początek sprawię... Też lubię dbać o dłonie. Są w dobrym stanie, ale skóra zaczyna się coraz bardziej przesuszać - to taki bonus dla 40+ ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaja, czytałam u Ciebie świetny post o pielęgnacji dłoni. wypróbuj ten krem - marka jest dostepna w sephorze :-) są testery :-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...