26 maja 2012

w pogoni za szczęściem


mały kotek wierzył, że szczęście znajduje się w jego ogonie. przez wiele godzin biegał w kółko, usiłując schwytać swój ogon. pewnego dnia pojawił się starszy i mądrzejszy kocur i zapytał małego, co robi. kotek przedstawił mu swoją teorię szczęścia. starszy kot odpowiedział : ja też poznałem sprawy tego świata i wiem, że szczęście jest w moim ogonie. ale zaobserwowałem, że im więcej za nim gonię, tym bardziej mnie zwodzi. teraz więc spaceruję zadowolony z siebie i zauważyłem, że gdziekolwiek idę, mój ogon zawsze za mną podąża.
wewnętrzne przebudzenie colin p. sisson


dziś idziemy do sąsiada na 40 - stkę. od wczoraj zastanawiam się, czy odważę się na bukiet z rzodkiewek ? sąsiadowi ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...