7 stycznia 2013

prezenty ex post

święta, święta, i już po :-)

tym samym - za nami - na jakiś czas - trudna sztuka obdarowywania. dostałam same fajne prezenty. drobiazgi, ale fajne. jednak bardziej cieszą mnie te, które dałam. wiele trafionych :-) 

nie zrobiłam postanowień noworocznych
nowy rok spędziłam w samochodzie
nie zaglądam do horoskopów

niecodzienny początek
czuję, że dobrego roku :-)


w piątek byli kolędnicy a dziś pożegnaliśmy się z choinką. 
cieszę się jak dziecko, coraz dłuższym dniem.

bilans katrek świątecznych a.d.2012:   - 21;  +10
bilans katrek świątecznych a.d.2011:   - 19;  + 9

3 komentarze:

  1. Też tak mam, że udane prezenty dla innych cieszą mnie nawet bardziej niż te, które dostaję sama ;) i cieszę się, że męża zachwycił prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas choinka jeszcze błyszczy, przedłużamy klimat na maksa ;-)
    Podobnie jak Ty nie czynię żadnych noworocznych postanowień, wystarczą mi te codzienne, więc nie ma potrzeby ;-)
    To będzie dobry rok :-) Trzymaj się cieplutko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze zakaz rozbierania choinku (potem za karę zrobią to sami). Sylwestra i Nowy Rok spędziłam na oczekiwaniu na tych, którzy musieli pracować i karmieniu, kiedy już mieli wolne. Było przyjemnie i to chyba jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...