16 października 2013

dzień udanych zakupów

kupiłam płaszcz

za czarny (w planie był karmelowy)
za krótki (cóż)
(relatywnie) niedrogi 

czuję się w nim wspaniale :-)

a także


mam ciężkiego laptopa. co, w połączeniu ze słabymi rękami, znacząco utrudnia mobilność. ułatwieniem jest plecak. model, który podobał mi się czas temu, nie jest już dostępny w sprzedaży. obdzwoniłam wiele sklepów. po czym: znalazłam wybrańca na allegro. jedyny minus to kolor: czerwony. szary znalazłam w grecji. gdy zdecydowałam się kupić teraz soczystą czerwień, na aukcji pojawił się szary (!). bardzo tanio i w moim mieście :-)

oraz
znalazłam grosz na szczęście :-)

2 komentarze:

  1. ale ta czerwień pasuje przecież do czerni płaszcza ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamysł jest taki, że odchodzę od czerni. w kierunku kolorów. stonowany plecak - w miarę pasujący do potencjalnej tęczy ciuchów - będzie ok. tak sądzę :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...