18 grudnia 2015

symbol

kiedyś (takim symbolicznym) meblem, który łączył ludzi, był stół, a za tym stołem była jakaś interakcja. dzisiaj (...) wszyscy są zajęci. a jak już się spotykają, to zasiadają przed telewizorem. albo przed laptopem, każdy swoim. to już następny krok, bo telewizja pozwalała jeszcze siedzieć razem na kanapie i patrzeć  w jedną stronę. teraz ludzie siedzą do siebie plecami, każdy odwrócony twarzą do swojego laptopa. 
 - t. gadacz (w wywiadzie dla zwierciadła 12/2015)


chciałabym poznać wasze zdanie: to prawda, czy fałsz ?  

6 komentarzy:

  1. Prawda, niestety! Ja kiedyś znalazłam w pewnej książce jeszcze inne określenie -kiedyś takim spoiwem był piec, teraz jest nim TV/komputer. Pamiętam jeszcze wakacje na wsi, gdzie wieczorem cała rodzina zasiadała w kuchni a najlepszym miejscem był oczywiście piec!
    Dlatego też nie spieszy mi się specjalnie z podłączeniem Internetu w nowym Domu. Ten w pracy, póki co, wystarcza ;) (chociaż piszę chyłkiem) http://virgo1982.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas jest bez tv, bez komórek i bez laptopa, prawie wszyscy całymi dniami pracujemy z tymi urządzeniami więc w domu i w wolny dzień robi nam się niedobrze na myśl o kompie czy telefonie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie prowadzą nas przez życie laptopy, a telefon na głośniku jest naszym urządzeniem do teleportacji. Dzięki niemu 'jadamy' czasem z Młodą śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja telewizora nie mam, ale jest nieszczęsny komputer. Trudno być dziś offline, ale w weekendy się staram. A na co dzień dbam o taką godzinę dla juniora, kiedy nic nam nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...