30 października 2012

wspomnienia

wspomnienia – za wikipedią - to pamięć o przeszłości.
spaliłam pudło młodzieńczych listów. do mnie. od przyjaciółek, koleżanek, kolegów, pierwszych sympatii i pierwszej miłości. ta pierwsza była nieszczęśliwa. dla równowagi ;-). ognisko było, jak się patrzy. adaś mówi, że to oczyszcza relacje. we'll see.
zziębnięci wróciliśmy do domu i w miłym towarzystwie spędziliśmy popołudnie. przy makowcu. wspominałam, że przepadam? koniecznie w wersji strucla. 

i odkryłam jarmuż. bossz, jaki dobry :-)

2 komentarze:

  1. W podobny sposób pozbyłam się moich pamiętników z nastoletnich lat, i później-już bardziej uroczyście-notatek ze studiów po obronie pracy mgr.
    I pewne rozdziały życia zostały zamknięte ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...