9 października 2012

zrób to sam(a)

czego potrzebuje kobieca skóra (poza oczywistościami typu męski dotyk)? witamin potrzebuje. kremy - w rozsądnej cenie  - niekoniecznie bogate w witaminy.
więc 
przechodząc obok apteki, wstąpiłam mimochodem. (witaminy na twarz i szyję bardziej kojarzą mi się z apteką, niż z bazarkiem. do dziś nie wiem, czy słusznie?)
na hasło „witaminy w płynie”, przemiła aptekarka chciała mi sprzedać kanister specyfiku, wspomagającego pracę serca. ledwo się wymigałam. po negocjacjach, nabyłam butelczynę witamin dla niemowląt :-)
po czym
spreparowałam witaminową bombę, wtarłam gdzie trzeba i radośnie udałam się w kierunku sypialni. 
na co mąż: hmmmm, jak rosołem u nas pachnie ... czujesz?

I love him ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...