31 października 2012

z przymrużeniem oka

diabeł złapał polaka, ruska i niemca:
- dam każdemu z was dwie kulki. jak zrobicie z nimi coś, czym mnie zadziwicie, to was wypuszczę.
i zamknął każdego w pokoju dwa na dwa metry. 
po godzinie idzie do ruska. rusek żągluje kulkami.
- dobre, dobre.
idzie do niemca. niemiec postawił jedną kulkę na drugiej.
- dobre, dobre.
idzie do polaka.
co zrobił polak ???
polak jedną kulkę zepsuł, a drugą zgubił.

humor stary jak świat. a ja wciąż się śmieję, gdy wyobrażę sobie gubienie i psucie. bo jak można zepsuć kulkę? 


otóż
można
zdarza mi się zgubić
jestem mistrzynią psucia :-) 

3 komentarze:

  1. jakiś czas temu od tego samego dowcipu zaczęłam wpis na swoim blogu o kulkach, których zgubić się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Się cieszę wobec tego, że nie jestem sama :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...