26 marca 2013

pasja: football

nie jestem fanem piłki nożnej. może dlatego, że nie wiedziałam, zaskoczył mnie fenomen drużyny san marino. amatorzy. 1 zwycięstwo. 3 remisy. 111 przegranych. to się nazywa pasja :-) dlaczego grają? z potrzeby serca, dla frajdy, dla siebie? bez parcia na wygraną, presji pieniądza. luz, blues. super sprawa :-)

* * * 
za sprawą iw, pozytywy na dzisiaj:
  1. jestem zdrowa i pełna energi
  2. upolowałam na allegro książkę, której dawno szukałam
  3. na obiad były pyszne naleśniki
  4. dostaję pierwsze pocztówki z zającem
  5. spędzam miły wieczór przy świecach
  6. odpisałam na zaległe maile do przyjaciółek
  7. za moment gorrąca kapiel
  8. zasnę u boku faceta, za którym przepadam
  9. jutro obudzę się przy nim
  10. by zacząć ciekawy dzień

3 komentarze:

  1. Bardzo poproszę o jakiś namiar, gdyż obiecałam Ci przepis na sernik, ale nie wiem, jak go wysłać ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. mojeporanki@gmail.com

    dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...