26 maja 2014

dzień mamy

gdy byłam dziewczynką, na osiedlu, na którym mieszkałam nie było kwiaciarni. w dzień matki biegłyśmy z koleżankami do nieczynnej stacji pkp. rósł przy niej ogromny krzak bzu. tak wysoki (i było tylu chętnych), że samo zbieranie było nie lada rozrywką :-) większość mam na osiedlu, świętowała swój dzień w odcieniach fioletu :-)

dlatego dziś, dla wszystkich mam:



właściwy cel życia nie polega na tym
żeby kochać.
ani na tym
żeby być kochanym.

lecz wyłącznie na tym,
żeby stać się miłością
- t. schied

6 komentarzy:

  1. Piękna historia! A bez to jeden z ulubionych 'kwiatków' mojej mama. I dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilak to najpiękniejszy bez na świecie ;) Wg mojej skromnej oceny...

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję!:* i wpis, i zdjęcia i cytat piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień z córcią - to bardzo dobrze spędzony dzien mamy :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...