30 września 2014

mój typ

z okazji dnia chłopca: let's talk about him, baby :-) 

masz swój typ? męski idedał? taki, który mogłby leżeć (z tobą) w sèvres pod paryżem? w kinie w lublinie kochać cię? jak treść lata

jaki jest ? 

jest oazą spokoju?  jest wysoki? ma oczy w kolorze blu? jest wulkanem energii? jest dentystą? jest silny? chadza - jak kot - swoimi drogami? więcej w nim chłopca, niż mężczyzny? na każdy temat ma własne zdanie? jest marzycielem? jest blondynem? 

mój ideał jest wysokim, szczupłym mężczyzną. 
jest prostokątem ;-)*


jaki jest twój typ?


* taka refleksja nasunęła mi się po jednym z postów mr.vintage na temat marynarek dwurzędowych (które nie podobają mi się nic a nic. bo robią z mężczyzny kwadrat). świetny blog, btw :-)

16 komentarzy:

  1. Kiedyś moim typem był smutny, romantyczny brunet z kasztanową burza loków, ale pojawił się ON. Zupełne przeciwieństwo tego poprzedniego. Dynamiczny szatyn z błyskiem w granatowych oczach. Zupełne przeciwieństwo mnie. Gaszący moje emocje. I wiesz co... wygląda dobrze nawet w dwurzędowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę poznać tego przystojniaka :D

      Usuń
    2. jest slogan, który reklamuje miasto, w którym mieszkam:
      spotkajmy się we wrocławiu :-)
      uwielbiam go. i często używam :-)
      dziś lekko go zmodyfikuję:
      spotkajmy się w poznaniu :-)))

      Usuń
    3. Chętnie, ale chwilowo nie bardzo możemy się ruszyć nawet do Poznania ;)

      Usuń
  2. Mój ideał?
    Ciemnowłosy, wysoki, szczupły i niebieskooki.
    A z kilkudniowym zarostem... mrrr.
    Chadza jak kot własnymi ścieżkami a jednak jesteśmy w stanie znaleźć czas który możemy spędzić razem, czuję się dla niego ważna.

    Eh, rozmarzyłam się, a wszak mamy dziś się spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęściara z Ciebie: spotykasz się z facetem idealnym :-)
      miłego wieczoru :-)))

      Usuń
    2. i my się niby "tylko lubimy" :D
      ja, on, gorąca czekolada i pogaduchy o wszystkim, mrrr :)
      owszem, to był miły wieczór :)

      Usuń
    3. a to się zwykle tak zaczyna ;-)

      Usuń
  3. mój typ to mężczyzna zawsze wysoki, zawsze w okularach, nigdy ciacho, a nad marynarkami muszę się zastanowić ;)
    p.s. i bardzo fajny pomysł na wpis z okazji Dnia Chłopaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary robią wrażenie :-) czy pan M. je nosi?

      Usuń
    2. okulary sugerują oczytanie i inteligencję :) a Pan M. oczywiście je nosi.

      Usuń
    3. z tego, co czytam - generalnie - jesteśmy z naszymi ideałami :-)
      i tak się zastanawiam:
      czy tylko moja best friend wyszła za przeciwieństwo? ;-)

      Usuń
  4. mój typ to mąż od 6 lat ;-)
    a gdzieś tam w marzeniach kiedyś Fabien Barthez - francuski były bramkarz w piłce nożnej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój mąż jest w Twoim typie? jesteś kolejną szczęściarą :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...