19 września 2014

wyróżnienie

moje trzecie wyróżnienie. drugie od Gai.
 
dziękuję :-)

(całkiem sporo) o sobie pisałam tutaj
pora na kolejne siedem faktów:






  1. jeden. cyfra, która towarzyszy mi przez całe życie. jestem jedynaczką :-) nie jestem rozpieszczona. ale chwilami jedynka daje o sobie znać. oranżadę zawsze piję łyk po łyku. Leo zawsze, jakby wokół czekała spragniona gromadka ;-)
  2. dwa. (wg feng shui) jestem numerologiczną dwójką :-) dlatego: moje dobre kierunki związane są z zachodem. a żywioły-sprzymierzeńcy to ziemia i metal.
  3. trzy. tyle lat bloguję :-) kilka razy myślałam o pierwszej zabawie z nagrodami. nadal dojrzewam ;-)  
  4. czwórki. nie idą mi w kościach. w znaczeniu: w grze w kości. rzadko udaje mi się zaliczyć czwórki w szkole. nadrabiam piątkami lub szóstkami. na które zawsze mogę liczyć :-)
  5. pięć. blog mojeporanki ma pięciu obserwatorów :-) pięć kobiet :-) dziękuję, że jesteście :-)
  6. sześć. tyle ścianek ma kostka. od jakiegoś czasu staram się uporządkować kolory. poziom wtajemniczenia: średnio zaawansowany. poziom uzależnienia: wysoki. i nie jestem odosobniona :-)
  7. siódemka. podskórnie czuję, że to dobra liczba. od zawsze. nie umiem uzasadnić. pisząc tę notkę uzmysłowiłam sobie, że urodziłam się w siódmym i wyszłam za siódemkę :-)
łamiąc zasady, nie wskażę nominacji. zamiast tego, zachęcam Was do zabawy w komentarzach. czy liczby od jeden do siedem znaczą dla Was coś ? 

9 komentarzy:

  1. O nie :) Zwykle nagrody kwituję kolejnym odcinkiem 'historii z psychiatryka'. Teraz zwyczajnie nie mam na to czasu, ale Tobie gratuluję.
    P.S.
    Mieszkam pod 7... ale Ty to wiesz ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się nad tym zastanowiłam to też mieszkam pod 7 ;) I wybrałam sobie 7 jako blogową szczęśliwą cyferkę!

      Usuń
    2. jeśli dobrze rozumiem, siódemka jest dobra nie tylko dla mnie :-)

      Usuń
  2. 3 lata prowadzisz bloga a ja chyba pierwszy raz tu jestem :) I fajnie bo bardzo tu miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że zajrzałaś :-) zapraszam częściej :-))

      Usuń
  3. Wiedziałam, że ujmiesz to oryginalnie i się nie zawiodłam ;-) Ciekawi mnie jaką jesteś dwójką, bo może nie dwójką, tylko 11 - tak jak ja? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej chwili nie pamiętam dokładnie, jak to się liczy. na pewno na podstawie daty urodzenia. cyfry sumuje się tak długo, aż zostaje liczba 1-9. więc też możesz być 2 :-))

      Usuń
    2. Właśnie 11 się nie sumuje :-) Takie liczby rządzą się innymi prawami: http://e-numerologia.biz/liczby-mistrzowskie/ Tylko się nie chachaj ze mnie za bardzo, bo numerologia to tylko kawałek przeszłości, kiedy to Tarotem się zajmowałam, teraz to już tylko wspomnienie i dobrze :-)

      Usuń
    3. sprawdziłam. nie jestem mistrzowską, niestety :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...