4 listopada 2014

dwa pięćdziesiąt

życie mnie zaskakuje :-)
pojechałam (służbowo) do krk. w toalecie na dworcu kraków główny są obrotowe bramki. jak w metrze. płatne. 2,50. taka sytuacja.

nie masz drobnych? 
don't worry
automat płatniczy wydaje 2,50 zł reszty :-)
nie masz piątki ? 
don't worry
inny automat rozmienia banknoty na pięciozłotówki :-)
nie masz banknotów? 
to co robisz w  krakowie ? ;-)

ale

jeśli znalazłeś banknot, rozmieniłeś, dostałeś resztę:  masz - jak znalazł - 2,50 na gałkę loda :-). w podróży bywam irracjonalna. wybrałam czekoladowe ze śliwką. można spróbować. ale (na dobrą sprawę) po co ?

 a w kafejce, do herbaty, dostałam instrukcję obsługi. urocze :-)

14 komentarzy:

  1. 2,5 za gałkę loda... ehhh? Chyba pojadę do Krakowa ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też po tyle. standardowo.
      bywają droższe, ale za to jakie (!)

      Usuń
  2. Fajny ten tea timer - podobałby mi się jako prezentowy gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prezentuję 7 prezentów dla miłośników herbaty ?
      to coś dla mnie :-)

      Usuń
    2. To jutro będziesz mogła zgłosić ten pomysł na wpis! Bo szykuję właśnie wpis o początku tegorocznego sezonu świątecznego i tak jak w ubiegłym roku będę czekać na pomysły moich rewelacyjnych czytelników!

      Usuń
  3. JA też chcę do Krakowa i chcę lody za 2,50! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ilu chętnych :-)
      bardziej kusi krakòw, czy lody ?

      Usuń
  4. Instrukcja obsługi mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też. niesamowite jest też to, że w każdej klepsydrze jest tyle samo piasku.

      Usuń
  5. Płacenie za toalety stało się coraz bardziej modne i to w coraz bardziej absurdalny sposób. We wrześniu byłam w Sopocie i nie dość, że zapłaciłam za wejście na molo, to jeszcze na jego końcu przy skorzystaniu z toalety również trzeba było zapłacić 2 zł. CHORE!
    Co do instrukcji, to słodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, dla mnie też płacenie za toalety w wielu miejscach, to nadużycie ;-)

      Usuń
  6. Nie ma co na zwykłą toaletę kiedyś podczas jednego dnia wydałam 20 zł a wszytko przez to, że bałam się babskich dni i musiałam przy okazji zawsze gdzieś wejść... nie ma co zarabiają na tym

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...