22 listopada 2014

zostań św. mikołajem

przed nami okres przedświątecznych przygotowań. nie wiem, jak wy, ale ja: uwielbiam :-) mikołajki, a potem święta, to także czas prezentów. szukacie już drobiazgów dla bliskich wam osób ?

bez względu na to, jak brami odpowiedź na powyższe pytanie, zapraszam do wzięcia udziału w mikołajkowym konkursie :-)


zastanawiacie się, co przedstawia zdjęcie? ogromne - jak na moje standardy - torby prezentowe. znalazłam je podczas tegorocznego sprzątania świata (zawsze zaczynam od własnego m). 
nie pamiętam, skąd się u mnie wzięły. nie pamiętam, co (if any) w nich dostałam. nie wyobrażam sobie, jakim prezentem można je wypełnić. *
i tu dochodzimy do sedna konkursu:

napiszcie, co podarowałybyście
w torbie o wymiarach: 33 * 45 * 10 cm. 
(to ponad dwa razy tyle, co format a4)

nie ma znaczenia, dla kogo będzie prezent (dla kobiety, mężczyzny, dziecka, osoby starszej, rodziców, sąsiada, szefowej). torba, jak to torba, może być pękata ;-)

na wasze pomysły czekam do 30 listopada włącznie. będzie mi miło, jeśli zawiesicie baner konkursowy u siebie na blogu. zwycięzcę wybierze jury w jednoosobowym składzie: mąż :-). nagrodę - niespodziankę zwycięzca otrzyma od św. mikołaja. w roli świętego (gościnnie) wystąpi poczta polska.

z a p r a s z a m    d o    z a b a w y  :-) 

* mam jeden pomysł. ucieszyłabym się z niego - probably - tylko i ja i bardzo młode dzieci. oraz: podarowałam prezent w takiej torbie. o obu przypadkach napiszę w notce, w której ogłoszę wybór jury  :-)

5 komentarzy:

  1. W dużej torbie podarowałabym pudło puzzli takie z 5 tys elementów. Nic tak nie cementuje rodziny jak wspólne szukanie nieba ;) Kolejnym pomysłem jest gra planszowa (moja wymarzona- Świat Dysku Ankh Morpork), chociaż nie wiem, czy jest wystarczająco duża. Wspólne zabawy są najlepsze, więc podarowując go Młodej na przykład, dałabym go również sobie :).Budują relacje, dają powód do wygłupów, tworzą kultowe teksty. No i niestety nie mogę wziąć udziału w zabawie, gdyż z premedytacją łamię regulamin. Udając, że nie ma świąt, nie mogę wstawić baneru... ponieważ ciągle jeszcze nie było moich imienin ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na konkurs Kate!
    Co podarowałabym w takiej torbie? Z jednej strony mam w głowie milion pomysłów, ale z drugiej nie wiem, który byłby najlepszy...
    Jak się namyślę to się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zbierałam do udziału z tym konkursie, że aż termin minął :( ale może to znak, że już wystarczy ostatnio tych wygranych konkursów ;)

      Usuń
  3. Podarowałabym namalowany przez siebie obraz. Namalowany na płótnie i umieszczony w ramce o podanych rozmarach, jeżeli chodzi o długość i szerokość. Użyłabym pięknych ciepłych kolorów, które miałyby ogrzać każde serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. banerek wstawiony na blogu Kate :)
    podarowałabym mnóssssssssssssstwo książek :D
    ja bym była szczęśliwa! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...