11 lipca 2012

dobre wieści

news dnia: Ania i Adaś (nowożeńcy) dostali mieszkanie służbowe.  to jak wygrana w totka. cieszę się ich szczęściem. chce mi się śpiewać :-) :-) :-)

pozytywna energia tak mnie rozparła, że:
umyłam podłogę w kuchni (odkładane od poniedziałku)
wyprałam dywaniki (skąd ten pomysł ?)
nadal śpiewam :-)

dzwoniłam do kolegi w sprawie malin. rosną. mam nadzieję, że im się nie spieszy i będą na czas ;-)

dziś znów padał deszcz. przyniósł cudowne orzeźwienie. jest bosko :-) w wolnych chwilach spacerujemy po parku i wieczorami po dzielni (oprócz wczoraj, bo nowy telefon). 

przypomniałam sobie, że nie jadłam arbuza tego lata. uwielllbiam arbuzy :-) czas nadrobić to niedopatrzenie ;-)

listonosz przyniósł specyfik na przyciemnianie siwych włosów. bez komentarza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...