6 lipca 2012

drobna zmiana


gdy człowiek przestaje jeść mięso, w życie wkraczają moce nadprzyrodzone. jak to inaczej wytłumaczyć ? ja np. przestałam pić alkohol. ja: wielka miłośniczka wina. nie umiem wyjaśnić dlaczego. ot, tak. po prostu. można rzec: wino samo przestało się pić. nie tęsknię, nie wzdycham, nie czuję braku. 
od tamtego czasu wyczulił mi się węch. myślę, że z tego powodu bardziej zwracam uwagę, na to co jem.
ostatnio przesadzam. przeszłam samą siebie i biorę się za przetwórstwo owocowo-warzywne ;-).  w ubiegłym roku były pierwsze nieśmiałe próby. powidła wyszły: palce lizać :-) . teraz zabrałam się za porzeczki. bo chodzą za mną ;-)
nie będę oszukiwać: nadal lubię dżemy kupowane w sklepie. ale porównajmy:
skład dżemu sklepowego: czarne porzeczki 30%, woda, cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, pektyna, guma guar, kwas cytrynowy, cytrynian trisodowy.
skład dżemu by kate: czarne porzeczki 86%, cukier.

czy ja się przypadkiem nie starzeję – w znaczeniu: za bardzo ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...