8 marca 2012

dzień kobiet

lubię. dość nieobiektywnie: w końcu jestem kobietą. to też moje święto :-) niezależnie od pochodzenia, uważam że to miły dzień. nie odstrasza mnie przydziałowy tulipan od kolegów z pracy. ani goździk, kojarzący się wielu z czasami prl.  każdy powód jest dobry, by być dla nas miłym, prawda? dla mnie to też pierwszy powiew wiosny. jak tylko aura pozwala, zakładam krótką spódniczkę i buty na obcasie.


motto dla pań:


na końcu, po stworzeniu mężczyzny, Bóg powiedział: stać mnie na więcej – i stworzył kobietę 

 adele rogers st. johns


motto dla panów:


kobieta jest zaproszeniem do szczęścia                        
charles baudelaire

świętujmy więc i bądźmy dla siebie mili. planuję popołudniu pyszne ciastka. i nie tylko ciastka :-)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...