19 czerwca 2013

prezentowa klątwa

zabobon. przesąd. być może. 
ale
mówi(ła) o tym i moja babcia i feng shui. 

że nie daje się w prezencie:
zegarków, butów, pereł, noży

coś w tym jest. dostałam zegarek, który policzył czas do rozstania. przyjaciółkę obdarowano butami i ... uciekła.

oraz: dostałam kwiat. pieknie rósł. do czasu, gdy zaczął schnąć. darczyńca obiecywał, że kupi drugi. nie kupił. (czy kwiat widział, jak dostaję zegarek ??)


druga połowa czerwca to w moim kalendarzu czas kupowania prezentów. do obdarowania (co najmniej) mąż i teściowa. on: trudnotrafialny. ona: nieodgadnięta. 

pomysły pomaleńku kiełkują. oby zdążyły ;-)


* * *

wczorajsze burze przywołały wspomnienia z dzieciństwa. zapach deszczu i zieleni. zielony zapach.
chłonę. delektuję się. uwielbiam. 

3 komentarze:

  1. W kwestii prezentów zapraszam do mnie - nawet dla nieodgadnionej teściowej coś się znajdzie choć aktualnie królują pomysły na Dzień Ojca

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że u mnie tez się te wszystkie mądrości prezentowe sprawdziły?!
    I buty, i zegarki, i noże ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...