24 sierpnia 2011

kuchenne marzenie


ogarnęło mnie szaleństwo kuchenne. o nowej kuchni marzę nie od dziś. ale to co się dzieje ostatnio – to naprawdę przesada. oglądam wystawy, przeszukuję internet, projektuję, sprawdzam opinie o wykonawcach. jak tak dalej pójdzie, to stanę się szczęśliwą właścicielką nowiutkiej kuchni :-). idealna to taka:


projekt chciałam zrobić już dawno, bo moja obecna kuchnia jest niepraktyczna. pomijam fakt, że jest mała. choć to ogranicza. ale jest niepraktyczna. mało się mieści. pamiętając o sztuce umiaru, naprawdę potrzebuję więcej szafek! szuflad, koszy i zakamarków :-)
przypominam sobie, co rozpętało tę burzę: kupiłam super słój na suszone grzyby. i spotkałam  na mieście śliczny serwis.
dlaczego nikt mi nie dał serwisu w prezencie ślubnym? reklamacja ;-)

ale się rozmarzyłam ... miło pomarzyć. marzenia się spełniają :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...