22 kwietnia 2014

minął weekend



a dziś
zamiast poniedziałku
wtorek

15 komentarzy:

  1. ale mi się podoba zdjęcie :D
    no ja też mam wrażenie,że jest poniedziałek ;)
    miłego wtoreczku :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie :)
    zupełnie jakby poniedziałek, fakt...

    OdpowiedzUsuń
  3. ...i tydzień jakby krótszy, i weekend bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I to bardzo miło, że już wtorek! Nawet na urlopie wychowawczym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę ?
      na urlopie - co do zasady - czas płynie inaczej :-)

      Usuń
    2. ale Pan M. pracuje normalnie, więc i tak zawsze czekamy z Oleńką na jego weekend :)

      Usuń
    3. o tym nie pomyślałam :-)

      Usuń
  5. Aż mi ślinka poleciała. A-ha, dzisiaj zauważyłam, że do końca maja pracuję po mniej niż 5 dni w tygodniu, tak się złożyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaja, to tylko woda z cytryną i mietą :-) oddając sprawiedliwość: pyszna była :-) mam nadzieję, że luz w pracy Cię cieszy :-) szczęściara z Ciebie :-)

      Usuń
  6. Jak miło zaczynać tydzień od wtorku, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...