16 września 2011

moja torebka

kobieca torebka to sezam. prawdziwa skarbnica. jest w niej wszystko, a nawet więcej ;-). kiedyś czekałyśmy z Anią na koleżanki  i oglądałyśmy zawartość swoich toreb. było śmiechu co niemiara :-). same byłyśmy zaskoczone niektórymi eksponatami. ja na przykład byłam posiadaczką dwóch woreczków herbaty ekspresowej. do dziś śmieję się na to wspomnienie.  

ok., pora zdradzić sekret. w torebce noszę:
  • dokumenty i portmonetkę
  • telefon i klucze
  • okulary (bo nigdy nie wiadomo, kiedy mąż wyciągnie człowieka do kina)
  • notes
  • chusteczki i wkładki higieniczne
  • plastry opatrunkowe
  • mini piórnik i podręczny kalkulator
  • reklamówkę (bo może się kupi coś po drodze, a do torebki się tego nie wciśnie)
  • pilniczek do paznokci (always, bo jak go nie mam przy sobie, to paznokieć zawsze się łamie)
  • tabletki przeciwbólowe
  • małe nożyczki, scyzoryk i zapalniczkę

nie noszę kosmetyków. wiem że to błąd, ale nie mieszczą się już w moim maleństwie. przyznam się, że w dużych torbach też się nie mieściły, bo tam pierwszeństwo miały: parasolka, czasopismo, słodycze, zapasowe rajstopy i okulary przeciwsłoneczne. 

przypomniało mi się: mam w torebce lusterko :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...