28 września 2011

porządki

za mną wyjątkowo pracowite dni. kuchnia już dawno tak nie lśniła :-). w piwnicy też wszystko idzie w dobrym kierunku. praca zespołowa – jak to zwykle bywa – przyniosła nad wyraz dobre rezultaty. regał na ogórki złożony. parę niepotrzebnych pudeł i gratów wyniosłam na śmietnik. przestronnie się zrobiło :-). mogłabym wyrzucić więcej, ale mam w sobie coś z chomika :-). przy okazji odnalazło się parę „skarbów”. wpadły mi w ręce  bombki na choinkę.* teraz trzymam kciuki, żebyśmy nie zagracili ponownie naszej skromnej piwniczki w oka mgnieniu.

* wczoraj dostałam komplet kartek świątecznych od jakiejś firmy, która mi corocznie przysyła pakiecik. zawsze przysyłali w listopadzie, a w tym roku już. Lidl wyłożył świąteczne słodycze.  szaleństwo. przecież dopiero wrzesień. do świąt cały kwartał. rozumiem po Zaduszkach. ale już ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...