22 września 2011

przetworne próby

dostałam od Adasia dorodne pigwy. na pytanie: co zrobić z nieoczekiwanymi pigwami ?, odpowiedź znalazłam w internecie. przepis na konfiturę.  owoce + woda + cukier. wymieszać, dusić, mieszać, gotowe. przepis kazał dać bardzo dużo cukru. nie znam się na tym, więc pewnie bym dała. na szczęście nie miałam tyle w domu a sąsiedzi wyjechali.  wsypałam wszystko co miałam. i tak okazało się za dużo. konfitura jest za słodka, ale damy radę :-). co niesamowite: owoc w kolorze gruszki przemienił się w konfiturę o kolorze brzoskwini. może ze względu na to, że tak kwitnie:

zdjęcie z sieci
* * *
dziś dzień bez samochodu. nie wiedziałam i zmarnowałam 2,40 na bilet. byłaby bajadera … 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...