18 marca 2014

14 z 40: prostota (simplicity)

za wikipedią: prostota jest właściwością, stanem lub jakością bycia prostym. często oznacza piękno. zazwyczaj określa nakład pracy wymagany od kogoś próbującego coś wyjaśnić. proste rzeczy są zwykle łatwiejsze do wytłumaczenia i zrozumienia niż skomplikowane.*

dla mnie to chleb z masłem. czekolada o smaku czekolady. placki ziemniaczane. gra w klasy. uśmiech dziecka. ciepło ogniska. spacer po parku. letni deszcz. wieczór z książką. powtarzalność dni. 


* jak się okazuje: definicja prostoty nie jest prosta. odkąd rozpoczęłam cykl 40/40 kilka definicji zdążyło mnie zadziwić. ta najbardziej. 

9 komentarzy:

  1. Keep it simple to jedna z moich życiowych dewiz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. prostota? mnie się kojarzy ze stylem ubierania :) skromnym,prostym,eleganckim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy ma swoją definicję prostoty, podobnie jak i szczęścia czy miłości. każdy tworzy swój własny słownik poprzez różne doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tea, powiem więcej: każdy tworzy swój własny świat :-)

      Usuń
  4. podobnie jak Sissi kojarzy mi się prostota ze stylem ubierania: jak ja nienawidzę przesady ani w bizuterii ani we wzorach i kolorach ubrań- tu cenię sobie prostotę.
    gorzej już z upraszczaniem sobie życia, często je sobie nieopatrznie utrudniam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo łatwiej się prosto ubrać, niż prosto żyć. mimo wszystko ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...