24 marca 2014

20 z 40: determinacja (determination)

wygooglane w sieci: zdolność do podejmowania konkretnych, stanowczych decyzji spowodowana mocnym wewnętrznym przekonaniem i siłą woli.


jak spojrzę wstecz (uwaga: nigdy nie patrz wstecz. indiana jones przeżył tylko dlatego, że nie patrzył), byłam bardziej zdeterminowana. dużo dzięki temu osiągnęłam. moje własne małe-wielkie cele :-) nadal uważam, że wewnętrzne przekonanie jest potężną siłą sprawczą. ale dziś bardziej płynę z prądem. luz-blues-bezpapierosów-i-bezginu ;-). dobrze mi z tym. choć droga do celu (niejednokrotnie) staje się dłuższa. na zasadzie analogii: wybieram ziołoterapię zamiast antybiotyku :-)

temat dnia przypomina mi sentencję, którą nie tak dawno przeczytałam u Asi na the other blog:



 w tym sensie jestem za :-)

8 komentarzy:

  1. potrzeba mi więcej determinacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więcej konktetów, stanowczości czy przekonania i siły woli ?

      Usuń
  2. Zawsze chodziłam pod prąd, po krzakach, opłotkami i czasem się tylko zastanawiam, czy to determinacja, czy głupota ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. do jakiego wniosku doszłaś?
    ciekawam :-) bo znam to z autopsji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnioski są różne, w zależności od kontekstu. Dzisiaj nie lubię ludzi więc hasło na poniedziałek to głupota ;D

      Usuń
    2. nie jest to dobre hasło. szczególnie na poniedziałek ;-)

      Usuń
  4. Z całej tej definicji determinacji najgorzej u mnie jest z siłą woli ...
    P.S. Cieszę się, że ta sentencja Ci się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie? w zależności od tematu (tak sądzę :-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...